 |
Plánování kapacit a směn pro 400 uživatelů kontaktního centra a zákaznických kanceláří. Kapacitní model pro kontaktní centrum je vytvářen na základě historického počtu hovorů, emailů a chatů, doplněné o aktuální kampaně.
Automaticky se plánují také týdenní týmové porady, krátké týmové meetingy na začátku dne a samozřejmě obědové a bezpečností přestávky. Detailní přehled stavů operátorů a aktuální adherence je k dispozici díky integraci
na ústřednu Cisco. Kapacitní model pro zákaznické kanceláře vycházi z historických počtů návštěv dle listoškového systému Kadlec. Podklady pro mzdy jsou sutomaticky zasílány do mzdového modulu SAP.
|
 |
Plánování směn pro prodejeny společnoti T-Mobile s 500 pracovníky s propojením kamerový systém NetRex počítající počet zákazníků. Z dat o návštěvnosti se vytváří kapacitní model pro optimalizaci směn pracovníků
v jednotlivých prodejnách dle počtu zákazníků. AristoTelos je také propojen se systémem SAP pro export docházky a nepřítomností pro výpočet mezd.
|
 |
Plánování směn pro 800 pracovníků logistických center v Modleticích a Olomouci. AristoTelos je intergrován se systéme SAP pro import zaměstnanců, požadovaných kapacit, aktuální docházky a plánů dovolené a pro export
odpracované doby pro výpočet mezd.
|
 |
Plánování kapacit a směn pro obchodní domy s nábytkem v České republice a na Slovensku. V jedné instanci AristoTela jsou definovány různé podmínky zákonníku práce pro ČR a SK
i speciální podmínky pro jednotlvé obchodní domy. Kapacitní model určuje počet asistentů na jednotlivých odděleních a vychází z předpovězeného počtu zákazníků. Automaticky se vyrovnává saldo pracovní doby
dle vyrovnávacích období. AristoTelos je integrován s docházkovým systémem Astea a umožňuje srovnání naplánovaných směn s aktuálním příchodem a odchodem zamětnanců.
|
 |
Plánování kapacit a směn pro outboundové i inboudové kontaktní centra. AristoTelos zajišťuje plánování operátorů na plný pracovní úvazek a následné samoplánování zaměstnanců na částečný úvazek pro doplnění
počtu operátorů do požadovaného stavu dle předpovězeného počtu hovorů. Vedoucí provozu mají okamžitý přehled o neobsazených směnách, které lze na poslední chvíli obsadit prostřednictvím rychlé
on-line s dostupnými operátory.
Projek oceněný v soutěži Czech Contact Center Award 2017...
|
 |
Společnost Allianz a.s. se s projektem implementace systému AristoTelos zůčastnila soutěže Czech Contact Center Award 2016, který v silné konkurenci obsadil 3. místo.
AristoTelos je úzce integrován s telefonií Cisco, ze které čerpá data nejen o hovorech, ale také o aktuálním stavu operátorů, čímž umožňuje realtime kontrolu dodržování plánu směn (adherence). Dále je systém AristoTelos integrován se
mzdovým systémem OKBase.
Projek oceněný v soutěži Czech Contact Center Award 2016...
|
 |
Plánování směn v kontaktním centru poskytující několik desítek služeb v 7 jazycích. Optimalizce kapacit v silně multi-skillovém hluboce prověřila možnosti systému AristoTelos.
Integrace s telefonií Aastra a mzdovým systémem SAP.
Referenční dopis...
|
 |
Plánování kapacit a směn v kontaktním centru pro týmy aktivu i pasivu. Integrace s telefonnií SAP BCM, mzdovým systémem SAP a export mzdových podkladů pro externí agenturu.
Referenční dopis...
|
 |
Plánování směn v kontaktním centru společnosti Europ Assistance. V rámci implementace systému AristoTelos byla provedena analýza plánování kapacit pro asistenční platformu,
kde objem práce neurčují pouze počty komunikací. V úvahu bylo potřeba brát také následné činnosti operátorů, které vedou k úspěšnému vyřešení asistenčního případu (až několik odchozích hovorů a různé back office činnosti).
Referenční dopis...
|
 |
První zákazník využívající systém AristoTelos od roku 2015 v cloudové verzi. Připravuje se integrace s telefonií Genesys tak, aby bylo možné on-line čerpat data nejen o hovorech,
ale také o aktuálním stavu operátorů a tím umožňovat real-time kontrolu dodržování plánu směn (adherence).
Referenční dopis...
|
 |
Implementace v Monsial Assistance potvrzuje, že systém AristoTelos je velmi vhodný pro asistenční platformy. MOndial Assistance využívá funkcionalitu
"nabídky volných směn", kdy si jednotlivý operátoři vybírají z nabídky volných směn a teprve zbylé neobsazené směny jsou automaticky rozplánovány operátorům. Tato forma plánování velmi posiluje spokojenost operátorů,
zvyšuje podíl operátorů na přípravě plánů směn a snižuje fluktuaci.
Referenční dopis...
|
 |
Plánování směn pro kampaňový tým, predikce úspěšnosti a výsledků kampaní.
Referenční dopis...
|
 |
Plánování směn, pohotovostí a služeb v dohledovém centru pro týmy IT podpory České pojišťovny. Při této implementaci se plně prokázala univerzálnost našeho řešení,
které je úspěšně používáno v různých režimech plánování směn v závislosti na specifických požadavcích jednotlivých týmů.
Referenční dopis...
|
 |
Plánování směn pro více ně 550 zaměstnanců oddělení customer care formou cloudového řešení.
Referenční dopis...
|
 |
Plánování pro 130 operátorů formou cloudového řešení. AristoTelos je integrován s telefonií Daktela ze které čerpá data nejen o hovorech,
ale také o aktuálním stavu operátorů, čímž umožňuje real-time kontrolu dodržování plánu směn (adherence).
|
 |
Plánování směn pro pracovníky operačního střediska a terénní pracovníky Probační a mediační služby dohlížejících na klienty „domácího vězení“. AristoTelos je integrován se mzdovým
systémem FLUX.
|